• Amazon voi kiinni sinun myyjäsi tili jos huomaat jonkun epäillyn toiminta sinun tili.
  • Tässä artiklaNäytämme sinulle, kuinka voit poistaa lukituksen tili yhteydenottoa Amazon tili asiantuntija.

Amazon voi estää myyjän tilin, jos se havaitsee tilillä epäilyttävää toimintaa. Kun yrität kirjautua sisään Amazon-tilillesi, saatat kohdata virheilmoituksen Tilisi on lukittu turvallisuussyistä.

Tämä ei ole ainoa ongelma, ja monet ilmoittivat, että Amazonissa tapahtui tuntematon virhe. Käsittelemme sen kuitenkin erillisessä oppaassa.

Jos et myöskään pääse käyttämään Amazon-tiliäsi, tarvitset tämän artikkelin. Olemme listanneet pari vianetsintävaihetta, joilla voit avata Amazon-tilisi.

Tässä artikkelissa

Contents

Mitä yleisiä ongelmia voi ilmetä Amazon-tileillä?

  • Olemme havainneet epätavallista toimintaa tililläsi ja estäneet sen väliaikaisesti. Ota yhteyttä asiakaspalveluun lisäapua varten. – Tämä voi tapahtua turvatoimenpiteenä, varsinkin jos kirjaudut sisään toisesta IP-osoitteesta.
  • Amazon-tili pidossa – Jos laskutustietosi tai muut henkilötietosi ovat virheellisiä, tilisi voidaan jäädyttää väliaikaisesti.
  • Amazon-tili esti epäilyttävän toiminnan – Joskus sinulla voi olla suuri määrä tilauksia tai epätavallinen lahjakorttien käyttö, mikä saa Amazonin lukitsemaan tilisi turvatoimenpiteenä.

Kuinka voin korjata Amazon-tilin eston turvallisuussyistä?

1. Lataa asiakirjat suoraan

  1. avaa sinun Sähköposti tili.
  2. Etsi viimeisimmän tilauksesi toimitusvahvistussähköposti.
  3. Napsauta linkkiä päästäksesi tilillesi. Linkin pitäisi näyttää suurin osa tiedoista tilaustietoja lukuun ottamatta.
  4. Avaa tuotesivu ja yritä ostaa se.
  5. Sivulla pitäisi näkyä virheilmoitus: Amazon-tilisi on lukittu ja tilaukset ovat odotustilassa.
  6. Klikkaa Lisää asiakirja -painiketta.
    Onko Amazon-tilisi lukittu? Kuinka avata se [Easy Guide]
  7. Lataa kaikki tarvittavat asiakirjat.

Vaihtoehtoisesti voit yrittää vierailla Amazon-sivustolla ja yrittää lisätä tuotteita ostoskoriin, niin sinun pitäisi saada sama viesti.

muistiinpanokuvake
HUOMAUTUS

Varmista, että kirjaudut sisään toimitussähköpostitililläsi. Muuten et voi ladata asiakirjoja.

2. Ota yhteyttä Amazoniin

Pyydä soitto

  1. Kirjaudu sisään Amazon-tilillesi. Napsauta sitten Tilit ja luettelot.
    Onko Amazon-tilisi lukittu? Kuinka avata se [Easy Guide]
  2. Siirry sen jälkeen kohtaan Asiakaspalvelu.
    Onko Amazon-tilisi lukittu? Kuinka avata se [Easy Guide]
  3. Valitse nyt Mitään muuta.
    Onko Amazon-tilisi lukittu? Kuinka avata se [Easy Guide]
  4. Valitse Tarvitsen lisää apua.
    Onko Amazon-tilisi lukittu? Kuinka avata se [Easy Guide]
  5. Klikkaus Pyydä soitto nyt.
    Onko Amazon-tilisi lukittu? Kuinka avata se [Easy Guide]
  6. Syötä puhelinnumerosi ja napsauta Soita minulle nyt.
    Onko Amazon-tilisi lukittu? Kuinka avata se [Easy Guide]

Vaihtoehtoisesti voit käyttää jompaakumpaa näistä kahdesta numerosta:

  • +1 (206)-266-2992 yhdysvaltalaisille käyttäjille
  • 1-888-230-4331 Yhdysvaltojen ulkopuolella.

online-chat

  1. Noudata täsmälleen samat vaiheet yllä.
  2. Kun olet valinnut puhelun ja chatin välillä, valitse Aloita chattailu nyt.
    Onko Amazon-tilisi lukittu? Kuinka avata se [Easy Guide]
  3. Noudata Amazonin henkilökunnan antamia ohjeita.

3. Ota yhteyttä sähköpostitse

Vastaa tiliasiantuntijalle

Amazon lähettää osoitteeseesi sähköpostin ilmoittaakseen, että tilisi on lukittu, etkä voi käyttää sitä mainituista syistä.

Kun olet lukenut sähköpostin, vastaa suoraan tiliasiantuntijan sähköpostiin ja anna tilin vahvistusta varten pyydetyt tiedot.

Jos et ole saanut yllä mainittua sähköpostiviestiä, jatka seuraavaan vaiheeseen.

Sähköposti Amazon Help -palvelun kautta

  1. Avaa Amazon sivu.
  2. Avaa Kirjaudu sisään muoto.
  3. Klikkaa Tarvitsetko apua. Napsauta sitten Muut kirjautumisongelmat.
    Onko Amazon-tilisi lukittu? Kuinka avata se [Easy Guide]
  4. Valitse ongelmasi ja seuraa näytön ohjeita.
    Onko Amazon-tilisi lukittu? Kuinka avata se [Easy Guide]
  5. Kirjoita sähköposti, jossa mainitset tiliäsi koskevat ongelmat ja pyydä heitä nollaamaan prosessi.

Päivittäin useat jälleenmyyjät tai tavarantoimittajat estävät tilinsä. Suurimman osan ajasta Amazon kuitenkin nollaa tilin tarkistettuaan laskutustiedot.

Huomaa, että siellä on Amazonin tietoturvatekstiviestihuijaus, joten ole valppaana yrittäessäsi tehdä tilisi vianetsintää.

Onnistuitko ratkaisemaan tämän ongelman? Kerro meille, mitä ratkaisua käytit.