- Jos haluat korjata Outlookin, kun se ei avaudu Windows 11:ssä tai 10:ssä, poista “Panoraama” rekisteröinti avain “HKCU\SOFTWARE\Microsoft\Office\16.0\Outlook\Profiles” ja luo sovelluksen sähköpostiprofiili uudelleen.
Jos et pysty avaamaan Outlookin työpöytäversiota Windows 11:ssä, tämä ongelma voidaan ratkaista nopeasti rekisterin kautta, ja tässä oppaassa selitän tämän prosessin suorittamisen vaiheet.
Jos olet yrittänyt käynnistää Outlook-sovelluksen Office 2021-, 2016- tai 2016-ohjelmistopaketista, mutta se ei avaudu virheilmoituksella “Microsoft Outlookia ei voi käynnistää. Outlook-ikkunaa ei voi avata. Kansiojoukkoa ei voi avata. “Yritys kirjautua sisään Microsoft Exchangeen epäonnistui” viestin, sinun on luotava sähköpostiprofiili uudelleen.
Voit saavuttaa tämän poistamalla profiilit sisältävän rekisteriavaimen, jolloin voit käynnistää Outlook-sovelluksen uudelleen ja määrittää tilin uudelleen.
Tässä oppaassa kuvailen vaiheet Outlook-sovelluksen korjaamiseksi, kun se ei käynnisty Windows 11:ssä (tai 10:ssä).
Korjaa virheen, joka estää Outlook-sovellusta avautumasta
Voit korjata “kansiojoukkoa ei voi avata” -virheen sulkemalla Outlook 2021, 2016 tai 2016 ja noudattamalla näitä ohjeita:
-
Avata Alkaa Windows 11:ssä (tai 10:ssä).
-
Etsiä regedit ja napsauta ylintä tulosta avataksesi rekisterin.
-
Navigoi seuraavalle reitille:
HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Office\16.0\Outlook\Profiles
Pikahuomautus: Sähköpostiohjelman vanhemmissa versioissa saatat joutua käyttämään “HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Office\15” polku. -
Napsauta hiiren kakkospainikkeella panoraama avain (kansio) ja valitse Poistaa vaihtoehto.
Pikahuomautus: Tämä toiminto poistaa Outlook-sovellukseen liittyvät profiilit, mutta jos saat kyseisen virheen, se on todennäköisesti tyhjä. -
Klikkaa Joo -painiketta.
Kun olet suorittanut vaiheet, sinun pitäisi pystyä käynnistämään Outlook-sovellus uudelleen, jotta voit luoda sähköpostiprofiilin uudelleen ja yhdistää sähköpostitilisi uudelleen käyttääksesi sähköpostejasi.