Nintendo on ollut merkittävä pelaaja pelikentässä jo jonkin aikaa. He vastaavat Nintendo 64-, GameCube-, Wii- ja Switch-pelijärjestelmistä sekä Gamy Boy- ja Nintendo DS -kämmenlaitteista. Äskettäinen patentti osoittaa, että he harkitsevat kaksoisnäyttöjärjestelmää.
Tarkasteltaessa tuoteluetteloa, josta Nintendo tunnetaan, on selvää, että he ovat kehittäneet joitain vallankumouksellisia tuotteita. Voisiko tämä kaksoisnäyttöjärjestelmä olla enemmän samanlainen?
Kaksoisnäyttöjen välittäminen
Nintendon hakemassa patentissa on kaksoisnäyttö, joten se näyttää enemmän yhdeltä heidän kämmenlaitteistaan kuin pöytäpelijärjestelmä.
12. huhtikuuta julkaistussa patenttihakemuksessa viitataan uuteen ajatukseen pelkänä pelijärjestelmänä, ja alun perin se huomasi Digitaaliset trendit. He kuvaavat sitä “useina tietojenkäsittelylaitteina, jotka pystyvät kommunikoimaan keskenään”.
Se on paljon prosessoitavaa siellä. Ei vain useita näyttöjä, mutta ne voivat kommunikoida keskenään. Kuinka se pelaisi pelijärjestelmän puitteissa? Mihin se voisi johtaa?
Ruudut ovat erillisiä, ja jos linkität kaksi tai useampia toisiinsa, ne voivat luoda uuden pelikokemuksen vaihdettaessa tietoja keskenään.
Patenttihakemuksen kuvissa näkyy sormi, joka liukuu näytöltä toiselle. Tämä tarkoittaa, että sen on oltava kosketusnäyttölaite, mutta se näyttää myös tarkoittavan, että jotenkin pelin puitteissa voit vetää objektin yhdestä näytöstä toiseen.
3D-tehoste
Etenemällä kykyä vetää esineitä näyttöjen yli näyttää myös olevan tapa käyttää 3D-vaikutusta kaikissa laitteissa.
Paitsi että voit liittää näytöt yhteen sivusuunnassa, voit myös tehdä ne kohtisuorassa toisiinsa nähden, jolloin esine näyttää kolmiulotteiselta litteän sijasta.
Ei tiedetä, miten tämä sisällytettäisiin pelijärjestelmään, mutta anna vain mielikuvituksen villiytyä sen kanssa minuutin ajan.
Nintendo ehdottaa virtuaalista ilmakiekkoa näytöissä, koska heidän ei tarvitse olla koskettavia kommunikoimaan keskenään. Ja he pystyisivät selvittämään, missä kiekko oli, jos se todella olisi paikallaan pöytien pinnalla ruutujen välissä.
Kuten Digital Trends huomauttaa, se voi olla järjestelmä, jota vain tietyt pelit voivat käyttää tällä tavalla, mutta se voi myös johtaa kokonaan uuteen pelilajiin.
Julkaisupäivä tuntematon
Ei myöskään tiedetä, mikä odotettavissa oleva julkaisupäivä olisi tällaiselle Nintendo-pelijärjestelmälle, koska ne ovat vasta patentinhakupaikassa tässä vaiheessa.
Mutta et voi sanoa, että järjestelmä ei ole kovin kiehtova. Se on ehdottomasti jotain aivan uutta ja voi olla aivan uusi pelaamisen taso.
Tietenkin haluamme tietää, mitä mieltä olet. Oletko innostunut Nintendon tarjoamista mahdollisuuksista? Vai eikö se vain näytä niin jännittävältä? Jätä mielipiteesi kommenttiosioon.